Järva Vallavalitsus kuulutab välja konkursi sotsiaalosakonna juhataja ametikoha täitmiseks

 

Järva Vallavalitsus kuulutab välja konkursi sotsiaalosakonna juhataja ametikoha täitmiseks.

 

Sotsiaalosakonna juhataja teenistusülesanded:

  • osakonna töö planeerimine, korraldamine ja juhtimine ning osakonna teenistujate teenistuskohustuste õigeaegse täitmise tagamine;
  • valdkonna õigusaktide eelnõude koostamine, nende kaitsmine vallavalitsuse, komisjonide ja vallavolikogu ees;
  • teenistuslik järelevalve valdkonna hallatavate asutuste juhtide, teenistujate tegevuse ning haldusaktide ja –toimingute seaduslikkuse üle;
  • teenindusprotsessi juhtimine konkreetse teenuse või teema lõikes, valdkondlikule teenusele ühtsete põhimõtete väljatöötamise juhtimine ja koordineerimine;
  • valdkonna sisekontroll, juhtumikorraldus, teenusvajaduse hindamine;
  • valdkonna riiklikesse registritesse andmete kandmise eest vastutamine;
  • valdkonna eelarve eelnõu koostamine ja eelarve täitmise tagamine;
  • valdkonna arengu kavandamine, arengukavade väljatöötamine;
  • valdkonna projektide algatamine ja juhtimine;
  • valdkonna töörühmade juhtimine;
  • lepingute täitmise korraldamine ja jälgimine;
  • valla õigus- ja haldusaktidest tulenevate ülesannete täitmine;
  • vallavanema antud täiendavate ühekordsete teenistusülesannete täitmine, mille täitmise kohustus ei tulene ametijuhendist ega õigusaktidest juhul, kui ametiasutuse töökoormus on ajutiselt suurenenud või kui see tuleneb töökorralduse vajadusest.

 

 Kandidaadilt eeldame:

  •  magistrikraadi ja vähemalt 2-aastast töökogemust teenistuskoha valdkonnas;
  • oskust töötada eelarve ja lepingutega;
  • vähemalt C1-tasemel eesti keele valdamist;
  • asjaajamiskorra ja oma töövaldkonna õigusaktide tundmist ning oskust koostada ja vormistada dokumente;
  • oskust käsitleda töökohal vajalikke tehnilisi vahendeid, arvutiprogramme ja andmekogusid;
  • B-kategooria juhtimisõigust.

 

Kandideerijal esitada:

· CV ja avaldus koos palgasooviga;

· haridust tõendava dokumendi koopia;

· kinnitus vastamisest nõuetele, mis on teenistusse astumiseks sätestatud avaliku teenistuse seaduses;

· kandidaadi soovil muud dokumendid.

 

 Omalt poolt pakume:

· täistööaega;

· erialast täiendkoolitust;

· mitmekülgset ja iseseisvat tööd;

· 35 kalendripäeva põhipuhkust ja 3 tasustatud tervisepäeva aastas;

· spordi ja tervise edendamise toetust.

 

Tööle asumise aeg: niipea kui võimalik

Dokumendid esitada 15. novembriks 2023 Järva Vallavalitsuse e-posti aadressile info@jarva.ee, märksõnaga „ Sotsiaalosakonna juhataja"

 

Täiendav teave: Toomas Tammik, vallavanem, 5307 1685, Toomas.Tammik@jarva.ee