« Tagasi

Järva Vallavalitsus korraldab avaliku konkursi arenduse peaspetsialisti ametikohale

Arenduse peaspetsialisti ametikoha peamiseks eesmärgiks on valla arendusprojektide ettevalmistamine ja menetlemine, strateegiliste arengudokumentide väljatöötamise korraldamine ning ruumilise planeerimise suunamine ja korraldamine valla territooriumil.
 
Ametiülesanded: 
1) valla arengukava(de) koostamine, koostamise koordineerimine, seire; hallatavate asutuste juhendamine arengudokumentide koostamisel;
2) valla seisundi ja arenguvajaduste väljaselgitamiseks küsitluste, mõõtmiste, uuringute ning analüüside korraldamine; vajalike andmebaaside kasutuselevõtu korraldamine;
3) valla arenduseks toetussobilike projektide algatamine, koostamine, juhtimine (sh lepingute ettevalmistamine) ja aruannete esitamine;
4) hallatavate asutuste ja MTÜ-de nõustamine projektide kirjutamisel; 
5) info hankimine välisvahendite kohta, välisprojektide algatamine ja juhtimine, osalemine valla välissuhtluses; 
6) info haldamine ettevõtluses ja turismialases tegevuses, ettevõtjatega koostöö korraldamine;
7) mittetulundusliku tegevuse toetuste menetluse korraldamine, menetluse läbiviimine ja järelevalve;
8) valdkondlike õigusaktide eelnõude koostamine ja ettekandmine.
 
Kandidaadilt ootame:
  • kõrgharidust ja varasemat töökogemust sarnases ametis või valdkonnas;
  • ametialaseid teadmisi ja oskuseid, kohaliku omavalitsuse tööd reguleerivate ja valdkonnaga seonduvate õigusaktide tundmine;
  • eesti keele oskust kõrgtasemel;
  • algatus-, otsustus- ja vastutusvõimet;
  • arvuti teksti- ja andmetöötlusprogrammide kasutamise oskust;
  • autojuhilubade olemasolu.
 
Omalt poolt pakume:
· mitmekülgset ja iseseisvat tööd;
· toetavad meeskonda;
· erialast täienduskoolitust;
· 35 kalendripäeva põhipuhkust ja 3 tasustatud tervisepäeva aastas;
· spordi- ja tervise edendamise toetust;
· vajadusel elamispinda;
· Põhipalka 2000 eurot. 
 
Tööle asumise aeg: niipea kui võimalik
Tingimused ja lisainfo: 
ametikohale kandideerijal palume esitada avaldus koos palgasooviga, CV, koopia haridust tõendavast dokumendist ja kinnitus vastamisest nõuetele, mis on teenistusse astumiseks sätestatud avaliku teenistuse seaduses.
 
Dokumendid esitada hiljemalt 22. detsembril 2024 e-posti aadressil: info@jarvavald.ee või Järva Vallavalitsus, Pikk 56, Järva-Jaani alev, 73301 Järva maakond, märgusõnaga „Arenduse peaspetsialist".
 
Lisainfo: arendus- ja majandusosakonna juhataja Triin Tippi 520 7938; Triin.Tippi@jarvavald.ee